Dienas nodarbības bērniem no 9 - 12 gadiem
Praktiski orientēta neformālā izglītība, kas atbilst mūsdienu pieprasījumam

Pieteikšanās nodarbībām
- Nodarbības tiks uzsāktas no 03.jūnija, otrdienās un ceturtdienās, no plkst. 12:00 līdz 13:20.
- Grupās līdz 10 bērniem vecumā no 9 līdz 12 gadiem.
- Adrese: kr.barona 59/61
- Vienas nodarbības ilgums: 80min
- Maksa par 7 nodarbību ciklu: 280 euro
- Maksājumi tiek dalīti divās daļās
- Iespēja atnākt uz pirmo nodarbību iepazīties
Inteliģences attīstības nodarbības bērniem
Šajās nodarbībās bērni attīstīs kognitīvās spējas (uztvere, uzmanība, atmiņa, domāšana, loģika), problēmu risināšanas un loģiskās domāšanas prasmes, valodas spējas (sapratne, runa, izteikšanās), spēju mācīties no pieredzes un sociālo un emocionālo inteliģenci (izpratne par sevi un citiem, pielāgošanās situācijām).

Vispusīga intelektuālā attīstība un sociālās iemaņas
Programma veicina bērnu pamata spēju un prasmju attīstību, kas noder gan akadēmiskajai mācībai, gan jebkāda veida jaunu zināšanu apguvei, vienlaikus ļaujot izprast pasaules daudzšķautņaino raksturu. Nodarbībās bērni apgūst valodu, matemātiku, zinātni, mākslu, lasīšanas, rakstīšanas un skaitīšanas prasmes, kā arī uzlabo koncentrēšanās spējas.
Kognitīvās spējas un mācīšanās
Bērni attīsta uztveres, uzmanības, atmiņas, domāšanas un loģikas prasmes, kas palīdz labāk apgūt mācību vielu.
Sociālā un emocionālā inteliģence
Nodarbībās bērni mācās izprast emocijas, pielāgoties sociālajām situācijām un veidot veselīgas attiecības.
Praktiskās un radošās iemaņas
Programma ļauj apgūt lasīšanu, rakstīšanu, skaitīšanu un uzlabo koncentrēšanās spējas, vienlaikus izzinot valodu, matemātiku, zinātni un mākslu.
Mūsu statistika
Kas ietilpst programmā
Domāšanas prasmes
Praktiskā domāšana: ideju ģenerēšana, paredzēšana, jauns pielietojums, ideju apmaiņa, kombinēšana, reorganizēšana u.c.; kritiskā domāšana: klasificēšana, salīdzināšana, atšķirību izdalīšana, pieņēmuma pārbaude, neviennozīmīguma konstatēšana, kriteriālā vērtēšana u.c.; loģiskā domāšana: salīdzināšana, sakarību konstatēšana, prasme izdarīt loģiski pareizus secinājumus u.c.; kreatīvā un radošā domāšana: elastība, oriģinalitāte, ideju ģenerēšanas ātrums.
Problēmu risināšana
Iemācās analizēt un risināt problēmas individuāli un grupā, veidojot prasmi strādāt komandā.
Pašprezentācijas prasmes
Attīsta spēju sevi prezentēt un apzināties savas stiprās puses.
Neformālās izglītības pieeja formālam saturam un prasmēm
Viens no lielākajiem izaicinājumiem bērnu nākotnes izglītības jomā ir nodrošināt, ka bērni ir gatavi dzīvei 21. gadsimtā, kurā tehnoloģijas un digitālās prasmes ir kļuvušas par neaizstājamu sastāvdaļu gan darba tirgū, gan ikdienas dzīvē. Tai pat laikā arī sociālā un emocionālā attīstība kļūst arvien svarīgāka, lai nodrošinātu, ka bērni ir spējīgi radīt un uzturēt veselīgas un laimīgas attiecības, kā arī radīt un uzturēt veselīgu paštēlu un dzīvot veselīgu dzīvesveidu.


Par nodarbību vadītājām
Dace Muceniece - Dacei ir maģistra grāds pedagoģijā un 22 gadu pieredze darbā ar izglītojamo dažādās vidēs Latvijā un Amerikā, tostarp ESF programmas, NVA kursu un nometņu vadīšanā. Kā Intelekta centra speciālā un valodas attīstības pedagoģe viņa strādā ar bērniem ar īpašām vajadzībām un talantiem, veidojot cieņpilnas attiecības.
Anastasija Džordževiča - Anastasija ir Rīgas Stradiņa Universitātes kvalificēta mākslas terapeite drāmas terapijā un Šerbornas attīstošo kustību speciāliste, kas vada sesijas bērniem, jauniešiem un pieaugušajiem kognitīvo, emocionālo un sociālo prasmju attīstīšanai. Viņa arī pasniedz aktiermeistarību un skatuves runu gan individuāli, gan grupās.
Biežāk uzdotie jautājumi
Dacei Muceniecei ir maģistra grāds un piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija pedagoģijā, sākumskolas un latviešu valodas skolotāja diploms. Piedalījusies mērķstipendijas ESF darbības programmā, skolvadības jomā. Iegūtas profesionālās pilnveides apliecības bērnu uzraudzības un pirmskolas programmās. Apgūti kursi darbam ar izglītojamiem ar speciālām vajadzībām, talantīgiem un apdāvinātiem bērniem. Regulāri papildina zināšanas pedagogu profesionālās meistarības pilnveides un metodikas kursos.
Par pedagogu ar dažāda vecuma un tautību izglītojamajiem strādā 22 gadus. Ir pieredze darbā pirmsskolas izglītības iestādēs gan Latvijā, gan Amerikā. Vairākas vasaras vadīja diennakts nometnes bērniem. Kā pasniedzēja piedalās arī NVA Valsts valodas izglītības programmu īstenošanas kursos. Lielāko daļu savā profesionālajā karjerā strādājusi par latviešu valodas skolotāju mazākumtautību skolēniem Ilgstoši slimojošu izglītojamo apmācību centrā, kur bija arī tās vadītāja. Šobrīd pastāvīgi darbojas Intelekta attīstības centrā kā speciālais un valodas attīstības pedagogs.
Daces pozitīvisms, radošums un pacietība, spēj veidot draudzīgas, patiesas un abpusēji ieinteresētas attiecības ar ikvienu izglītojamo. Viņa uzskata, ka pedagogs spēj izmainīt skolēna un viņa vecāku likteni, tāpēc mācīšana nav darbs, bet gan process, kas jāizdzīvo kopīgā sadarbībā.
Anastasija Džordževiča par sevi. Mana ikdiena ir saistīta ar darbu ar cilvēkiem, kā arī ar mākslu un teātri. Apvienojot abas šīs jomas, kā arī piepildot savu sapni par izglītību medicīnas nozarē, Rīgas Stradiņa Universitātes maģistratūrā esmu ieguvusi mākslas terapeita kvalifikāciju ar specializāciju drāmas terapijā. Turpinot attīstīt un papildināt savas prasmes un iemaņas, esmu kļuvusi arī par Šerbornas attīstošo kustību sertificētu speciālistu. Strādāju ar bērniem, jauniešiem un pieaugušajiem, vadot sesijas un nodarbības kognitīvo spēju uzlabošanai, emociju regulēšanas prasmju apgūšanai, kā arī sociālo prasmju attīstīšanai. Jau vairākus gadus pasniedzu aktiermeistarības un skatuves runas stundas pieaugušajiem un bērniem gan individuāli, gan grupās.
Kontakti
Sazinies ar mums, ja radušies jautājumi vai arī vēlies pieteikties kādam no mūsu kursiem, treniņiem un apmācībām!